Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 23:33 - Нашата "бърза" помощ
Автор: punkey Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3135 Коментари: 0 Гласове:
1



 ...
Защо всеки път , когато заблудения родолюбец се надигне в мен и аз се опитвам да прозра , че държавата ни не е толкова шибана... И сякаш напук цялата система се опитва да ме шиба заради това.
Но пак аз съм добре,най- кофти е ако си стар човек....и болен. Тогава спасение няма... за съжаление баба ми е с прогресиращ Алцхаймер и деменция. В началото не беше толкова зле, когато правеше по-скоро "забавни" експерименти като това, че отиваше по 10 пъти да си иска пенсията и да си плаща сметките или това, че години вече си ми вика Ванчето.
Но за съжаление тази болест почва да прогресира и се наложи да бъде под постоянно наблюдение.
И тъй като аз и родителите ми в чужбина - взехме най-трудното решение... да я дадем в хоспис, където познаваме санитартката и й имаме доверие. 
Да, знам мнозина биха ме заплюли, но повярвайте ми...ако бяхте на моето място и вие щяхте да ме разберете. Самата баба настоя още като пазеше поне малко от разсъдъка си.

Та, така... направо. Наложи се да извикаме бърза помощ в 4 и 26. 
Вика ми жената, да, да до 20 минути ще е там.

Та...наложи се да я викна пак към 6 часа. Отсреща ми се тръсват, че имало много адреси, много натоварено движение. Ъхъх

В 7 и 30 аз вече побесняла, им ревах като карпатска мечка и вдигнах безобразен скандал...понеже нали е стар човек, така и ще си отиде...за какво да си направят елементарното усилие? 
Към 8 часа чак се появи линейката. 
Прекалено нервна съм за да дам подробности как протекоха последните часове, НО накратко - лекар, който ми зададе въпроса "кво ми го водите тоя зеленчук" - намек за скъпа, ненужна операция- и след като двамцата (лекарка и шофьор) станаха меки и любезни с мен, разбрах накъде бият нещата - имах избор или да остана пред болницата с неподвижен човек в одеало или да кихна парички за да ме върнат обратно.


И така, ако се чудите къде и защо се размотаеат...днес аз бях тази, която открадна (може би) скъпоценни секунди. Понеже друг избор НЯМАХ. И понеже съм съвсем самичка... Аз кихнах по 50 кинта за да ме закарат любезно до хосписа. И аз съм тази, която все още недоумява ...КАК може да го има това ?




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: punkey
Категория: Тя и той
Прочетен: 124200
Постинги: 22
Коментари: 78
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930