Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2011 17:50 - 15 неща, които трябва да запомня когато стана майка
Автор: punkey Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4868 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 10.06.2011 10:19


Няма да е скоро и не възнамерявам да бързам за никъде. Въпреки, че като гледам половината ми колежки във 2ри курс се размотаваха с коремчета и въздишаха за пръстен, мен все още пелените и отговорността хич не ми се нравят. Но един ден, когато и мойте хормони се разбушуват и реша, че искам дете, то мисля да си ламинирам този списък и да си го сложа на хладилника (че и без това честичко ще прибягвам дотам )

**** NB! *****
1. НИКАКВИ бабички до детето ( не нашите баби...става въпрос за онази част от роднините, която по някаква случайност изпълзява от дълбините при появата на нов член на семейството)
Никакви бабини глупости и съвети . Без всякакво "пу-пу" и "ааа сега трябва с мас да се намаже, после да го окъпеш с котешки фекалии "

2. Ще забраня да се говори на детето като на олигофрен. Да няма "бу-бу", "мяу-мяу" и "бау-бау" - има кола, котка, куче!

3. Няма да публикувам голи снимки на детето си в интернет!!! Няма да раздвам всичките извратеняци и изроди из социалните мрежи, които да плакнат очи и...други неща.

4. Ако е момченце, подсмъртно няма да му дърпам пишката (става въпрос за прословутото "заголване", което ми е направило впечатление, че май го има само у нас)
Знам, че има много майки, които биха искали да дърпат пишката на синковеца, докато навърши 25...ама аз моя ще го оставя, ако е хитър като порастне да си намери някое кадърно момиче да му я дърпа тя.

5. Няма да тръгна на боен поход с млекоцистерните напред. Няма да кърмя дете, което може да сдъвче пържола, няма да тръгна със стадото бизони на протест, че не мога да кърмя на публични места т.е да седна в скута на премиера.


6. Няма да тормозя приятелите ми , като постоянно им разправям колко акало , колко пишкало и какво било казало. Няма да ги прекъсвам, само да им кажа колко трудно е да си майка.

7. Няма да хукна по задимените кафета, стиснала бебе в ръце - ще имам милост към другите хора. няма да очаквам, че всички трябва да са изключително щастливи и да ме посипят с комплименти. и НЯМА да си оставям мръсния памперс по средата на пейката, нитоп пък да люпя семки, докато с кравешки поглед гледам как моя хубавец/хубавица налага другите деца.


8. Да се откажа от опитите и нагласите, че няма дапопадна в ролята на  "дъртата вещица" а ще съм много готина майка - по-добре да се запася с някоя готина приятелка, която да изиграе ролята на "яката кака" . Ще се откажа от мечтите, че мога да съм приятелка на детето си - все пак аз ще съм и майка. Майките са единствения човек, който би ти запазил пъпната връв, би дала последните си пари за теб, би запазила рисунките ти от 2ри клас, но и човек, който трябва да наложи дисциплина и да даде възпитание и пример.


9. Имам ли синковец - въобще да не разчита, че ще седи и бъде обслужван като принц. Не възнамерявам да живее до полата ми, докато се ожени. Ако е достатъчно умен ще се ожени за някоя мома, която ще го гледа като писано яйце, аз от време на време ще се обаждам по телефона да му припомня за съществуването си и причината за 5те години терапия и кошмари image image image 


10. И пусто женско его - всеки ден, ако трябва ще си записвам по 10 пъти "това, че съм родила не ме прави по-специална и не трябва да съм длъжна да очаквам, че цял свят е длъжен да се съобразява с мен, като не мога да зачета , че околните също имат свойте проблеми и тревоги" и по 20 пъти "това, че съм родила не ме опълномощява да се правя на професионалист и най-разбираща за да давам съвет на другите"

11. Няма да изхождам детето си  на центъра на градинката. И няма да мълча като пукал, ако видя, че детето ми се държи като невъзпитан сополанко и бие и обижда другите деца. И ще говоря с него като с човешко същество, а не като на бавноразвиващ се и няма да прибягвам до крясъци и бой.

12. При признаци на това, че има вероятност да отглеждат малкия Ед Гейн джуниър- пиромания, насилие към животни, агресия и тн. няма да се преструвам на ощипана мома и ще поотърся помощ при съответния специалист.


13. Подсмъртно няма да има истории от сорта на " Ми единия му дядо се казва Кирчо, другия пък Пешо...за да е доволна родата го кръстихме Пешкирчо". Аз имам матката - аз си определям името!

14. Бях се зачела в един форум...направо ми става лошо. Почва се със "съседа ни ходи прекалено тежко", "вчера му вибрира телефона върху масата в 3 наобяд", "аууу тези отгоре, само секс правят, как не се съобразиха малко с мен?", "вчера на съседката й се развиках, че цепи дърва в кухнята...тя пък от своя страна се възмути, че  начукала 4 котлета ...е не се ли усети по-тихо да ги чука?" (истински случаи)
.Може ли млади жени да разсъждават като баби? Да им пречи всичко и всекиго, понеже не се съобразил да пусне "пръдня по терлици" заради това, че те си седят по цял ден вкъщи?

15. И най-важното. От години чистим градинката в междублоковото пространство. 2 години подред на следващия ден , градинката е ЗАРИНАТА с боклуци, с опаковки от сокчета, чипс, памперси, шлюпки..абе прелест. Така, че един ден , когато стана майка, обещавам да не съм СВИНЯ, която я мързи да отиде на 5 метра до кофата за да си изхвърли отпадъците.



***************************************************************************************************

Та това е засега - ще обера приза за най-отвратителна майка, image image image

Да, ясно ми е, че когато дойде и моето време...друго ще си кажа тогава. Но има някои неща, които определено са ми направили мнение и желая твърдо да ги избегна. Няма да съм от тези майки, които с едната ръка забъркват сос Бешамел , а с другата люлеят и приспиват детето си, но ще съм отворена и към варианта , че не съм безгрешна и не съм единствената.




Гласувай:
4



1. kite333 - Аз съм майка. Всичките ти точки са ок ...
02.06.2011 11:07
Аз съм майка.Всичките ти точки са ок и не ти пречат да станеш добра майка.
Само за т.4 не съм сигурна дали няма да ти се наложи от медицинска гледна точка.Има нещо наречено фимоза,което води до циркумцизия.
Поздрави за чувството за хумор :)
цитирай
2. punkey - :)
02.06.2011 15:54
kite333 написа:
Аз съм майка.Всичките ти точки са ок и не ти пречат да станеш добра майка.
Само за т.4 не съм сигурна дали няма да ти се наложи от медицинска гледна точка.Има нещо наречено фимоза,което води до циркумцизия.
Поздрави за чувството за хумор :)


Много ти благодаря за сърдечните думи :)
Доколкото съм запозната, мнозина педиатъри не препоръчват забелването понеже се счита, че физиологичната фимоза е нещо нормално и не трябва насилствено да се извършва забелването (аблация на пенисът)...Иначе, че ако наистина се наложи,бих предпочела хирург или бащата ще се оправя с това - все пак са мъже и знаят по-добре, аз не бих се бъркала, както и той ще го научи на хигиена :) Но съм много против за мазане с мас, сол и какво ли още не.
цитирай
3. kite333 - Може може, не споря. Много се смях на ...
03.06.2011 10:27
Може може,не споря.Много се смях на това - моя е матката,аз решавам хахаха !
Добре мислиш давай все така :)
цитирай
4. kite333 - Забравих да напомня, че чакам вт...
03.06.2011 10:33
Забравих да напомня,че чакам втората част на историята от Прованс :))
Не я видях нещо ..
цитирай
5. dianav340 - Поздравления!
04.06.2011 09:36
Прекрасно чувство за хумор - свежо, оргинално и рафинирано.Завиждам на бъдещото ти дете, че ще има мъдра и модерна майка. Продължавай да ни радваш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkey
Категория: Тя и той
Прочетен: 124157
Постинги: 22
Коментари: 78
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930