Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2011 00:03 - Когато Елитът говори и др. Енчев мълчи
Автор: punkey Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6663 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 27.11.2012 00:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Излизам от добро семейство, не сме богати, но винаги съм била възпитана в строга среда, знам как да се държа „навън” и навън. Не за друго, но the baba factor беше основната част да бъда добро момиче и да обръщам внимание на подигравките, т.е бях спуквана от бой всеки ден, но пък брадичка вирната нагоре, а полата винаги спусната надолу! Майка ми възлагаше големи надежди, че умението ми да забавлявам хората, любовта ми към езиците , склонността ми да прекарвам по 4 + часа над печката и естествената ми чашка 75D сутиен ще ми доведат моят принц на бял кон… но пред моите очи винаги пристигаше само коня. Но не, вместо това  още във възрастта , където можех да се изява като една млада дебютантка, едно младо и сочно маико, което умело да забавлява мъжките погледи с талантите си, уменията, познанията и изящен език на тялото, аз предпочетох да си слагам обици на странни места, да си бръсна главата и да замерям с лайна всеки, който се осмели да ме заговори за снобарски глупости и еснафарските му технологически придобивки. Вместо с перли и мръсно мартини, предпочетох да надигам двулитровка „Ариана” и да се дера с цяло гърло “ I"m a rebel!!!” (Accept ;)) „Просто и невъзпитано момиче, добре, че синът ми никога няма да доведе подобна жалка картина в нас” – мислиха си дъртите кокошки и стискаха по-силно малките си чантички. „Да го духаш дърта вещице, синът се спуква да шмърка амфети в тоалетната!” – не им оставах длъжна аз. Но наум, нали така правим ние възпитаните, отиваме да се натъпчем с хапки, да се усмихваме през трохи и да се подсмиваме любезно на всеки един тъп виц, разказан от поредния дъртак, за който подозирам, че никой няма представа с какво точно се занимава. Така или иначе каквото и да му говориш , той няма да те чуе, стига да си чифт цици , облечени в push-up сутиен. Само в началото да се зачуди, защо барем си понечила и си излезнала от кухнята. Когато ме водиха из отбраните кръгове, т.е потенциалните женихи аз нарочно намирах извинението да прибавя аксесоар към тоалета си като мешка , разпрана на хитлеров кръст или прикачена нашивка с безопасни игли “fucked with a knife” ( Cannibal Corpse ) Обичайно, любезно бях хладно приета с думите „свободен артист/ широкомислещ човек на изкуството” преди да ми бъде обърнат гръб. Не ми е дреме – с удоволствие бих хванала една бухалка и бих замлатила всичките надути пуйки, които се разхождаха с шапки, които имаха формата на китова фъшкия, бих заподпукала всички отвратителни старчета, които миришеха на гроб, които ти се подсмихваха ехидно и обикновено говореха само на едната ми цица, бих  замлатила всичките педерушки, които имаха претенции, че разбират от мода , понеже са успели да проектират педофилските си фантазии върху телцата на анорексични , щигляви красавици. Бих ги удушила собственоръчно всичките. Къде си ЕЛИТ, когато гаджето ти има прекрасен псевдоним като „Пукала”, „Пърдюхата”, „Маймуняката мадафака” чудя се къде точно Ви натежа самочувствието – когато пъшкахте под малкия му член, който прилича на сушено чушле или когато Ви купуваха Чочосан с лед и Ви го връчваха като „ядосано Мартини”? Не, че и моите красавци са подценяване….направих огромната грешка – да се влюбя. И се влюбих в моят прекрасен, строен, татуиран младеж, които ме водеше по кръчми и винаги ме държеше в напрежение. И повярвах в приказките. Но приказката за свинарчето и принцесата не могат да бъдат реални. За мое нещастие , аз се оказах свинарчето, той –принцесата. Нямаше хепи енд, но пък го сварих да се натиска сластно с неговия „съквартирант” . Оправданието, че било някакъв бас не оправда колосаните му гащи, а аз със спукано его се оттеглих да се наливам с Ариана пред компютъра и да рева като дразнена мецана. В този момент ми се ще да имам един „Пърдюха” до мен, да ме вози безплатно в кожения салон и аз с невероятни усилия да хвала омлетите с Праз и Лобода на майка му… Но такава съм си, такава ще остана – без Маймуняка-мадафака, но пък с някой друг приказен герой , с бръснатата глава навирена нагоре и полата спусната надолу. P.s Не, че песента има нещо общо с цялата работа...Но който знае, той ще оцени :)





Гласувай:
6



1. sartorium - Мисля , че след като си с обръсната глава ,
13.07.2011 00:31
пияна , татуирана , джобовете ти са пълни с лайна и гаджето ти е педал ,
оттук нататък животът ти може само да се подобрява .
цитирай
2. punkey - пияна, татуирана, джобовете ти са ...
13.07.2011 00:44
sartorium написа:
пияна , татуирана , джобовете ти са пълни с лайна и гаджето ти е педал ,
оттук нататък животът ти може само да се подобрява .


Това за екскрементите май тежко го приех...поинеже не ми беше хръмвало да си ги слагам по джобовете. Но пък живота си ми е адски хубав - къде пияна, къде със странна прическа
цитирай
3. blue4flame - пияна, татуирана, джобовете ти са ...
13.07.2011 00:47
sartorium написа:
пияна , татуирана , джобовете ти са пълни с лайна и гаджето ти е педал ,
оттук нататък животът ти може само да се подобрява .
podkrepqm napulno.
mejdu drugoto, ne ti go kazvam li4no na teb, no principno, da stigne6 dunoto ponqkoga e hubavo, za6toot ot tam natatuk moje samo da se izka4va6 nagore :))
цитирай
4. sartorium - А , не го приемай тежко . Понеже си писала там за снобарите и
13.07.2011 01:05
реших , че си носиш , за да си подготвена . Аз лично не бих разчитал на случайността при такива деликатни операции .
Както и да е ...PUNK'S NOT DEAD


Моля , модераторките да обърнат внимание как съм се поправил и вече съм мил и чудесен човек и да не ми трият блогчето .
цитирай
5. kite333 - Сега като жена първото,което ми идва да ти кажа, е
13.07.2011 09:29
опитай да бъдеш по-красива и по-малко странна, по-женствена и по-малко пияна.
Обаче мамка му НЕ.
Бъди си каквато ти иде отвътре.
За другото да не ти пука -принцове мринцове винаги ще има - само време и търпение трябват.
И последно 75Д не е ли малък размер ???
Аз що реших,че ти е по-големичък :))
цитирай
6. punkey - реших, че си носиш, за да си подго...
13.07.2011 11:33
sartorium написа:
реших , че си носиш , за да си подготвена . Аз лично не бих разчитал на случайността при такива деликатни операции .
Както и да е ...PUNK'S NOT DEAD


Моля , модераторките да обърнат внимание как съм се поправил и вече съм мил и чудесен човек и да не ми трият блогчето .


Обикалям редовно с една торбичка екскременти из квартала, само, че не са мой производство, ами на кучето. Понеже тук все още не е много добре възприето да си събираш отпадъците редовно съм получавала въпроси като "ама...за нещо ще го ползваш ли, че така го събираш?" така , че няма да се стресна лесно, споко ;) Пънкс нот ред :P
цитирай
7. punkey - еххх
13.07.2011 19:41
blue4flame написа:
sartorium написа:
пияна , татуирана , джобовете ти са пълни с лайна и гаджето ти е педал ,
оттук нататък животът ти може само да се подобрява .
podkrepqm napulno.
mejdu drugoto, ne ti go kazvam li4no na teb, no principno, da stigne6 dunoto ponqkoga e hubavo, za6toot ot tam natatuk moje samo da se izka4va6 nagore :))


Не знам защо доста хора, които се излъгаха да ми четат журнала си мислят, че си разкривам душата...и взимат всичко за чиста монета :) Иначе мога да оценявам положителните неща в живота, дали съм изритала един неподходящ от многото, понеже го е поемал през задния вход е по-добре отколкото да търпя потно, космато прасе, което плюе по улицата само защото имал денги. Ми аз си имам денги, майната му на "принцът". Наскоро ми направи неприятно впечатление, че не дай си Боже момиче да пие бира - веднага се захващат и си мислят, че вони на цвекло и джибри, не си бръсне мищниците а татуировката ми е "Вуца 2000". Бая работа си е да се "напиваш" с бира, трябва някой ден да пробвам, понеже друг алкохол (освен мента + спрайт) не пия.
цитирай
8. punkey - Много верни неща, изказани със с...
15.07.2011 18:48
анонимен написа:
Много верни неща, изказани със страхотно чувство за хумор. Особено постинга "с млеконадоя напред".(thumbs up) Само не мога да разбера разни неутрални личности, които сe припознават в "де що има" отрицателно описани елементи в нета и пускат вой до небесата. Очаквам продължение на френската история.

Мерси за хубавите думи :))) Стопли ми сърчицето или в тези жеги по-скоро разхлади :) Наздраве ( да не ме обвинят само, че съм пияница ;))
цитирай
9. rubsy - страхотно казано;))
30.07.2011 19:32
страхотно казано;))
цитирай
10. reevil - Истината, такава каквато е и то без сладникави и блудкави глупости :)
05.01.2013 01:29
Аз съм ти фен, много рядко някой казва истината такава каквато е, а не такава каквото клишетата искат да е. Най после някой излязъл от рамките на сивото, постно и скучно писане. Имаш бира от мен и съвсем искреното ми браво :)))
цитирай
11. punkey - Аз съм ти фен, много рядко някой к...
17.02.2013 23:11
reevil написа:
Аз съм ти фен, много рядко някой казва истината такава каквато е, а не такава каквото клишетата искат да е. Най после някой излязъл от рамките на сивото, постно и скучно писане. Имаш бира от мен и съвсем искреното ми браво :)))


много ти благодаря, и аз връщам жеста с бирата :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkey
Категория: Тя и той
Прочетен: 123224
Постинги: 22
Коментари: 78
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031