Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2011 19:53 - Ще имаме ли български О Джей?
Автор: punkey Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2519 Коментари: 2 Гласове:
3



Много се радуха тази история за Яна, много. Кога успяха да я политизират, кога в България се навъдиха толкова много Хорейшовци и Поарота, но историята вони...и привлича! За съжаление Яна няма да може да види колко много емоция предизвика с нелепата си смърт,но пък хубавите й очи, макар и на снимка са навсякъде вече. Жалко за теб , мило момиче.


По мое мнение парка НЕ е нито за жени на 28, най-малко за мъже на по 34 години, които все още не са изживяли годините си и си мислят, че са на Уудстока. Прекарах времето си, което съм бягала от даскало като и аз съм се наливала с двулитровки из Патки, Лодки, Лилии и тн. Сега след 5 години просто не върви да седна до 16 годишните и да пия с тях... Не мога да ги разбера и каква е тая съвременна проява на Андрешковщина - значи имаш парички за биричка, имаш парички да пушиш цигарки, имаш парички да дъвчеш "бонбонки" ама ти се свиди да отидеш в някое заведение, че там бирата е с 30 стотинки отгоре, видиш ли...


Ако зависеше от мен, парковете трябва да се заключват след 10 часа, които желае да се отдаде на нагона си и на страстите си на публично място - да гледа да е изобретателен или да го направи по стария начин, които със сигурност не пада по-ниско от това да се въргаляш в храстите, които попринцип служат и за тоалетна - у клозето!

Не мога да крия , че и на мен ми идва да си пъхам гагата , да пиша коментари, макар, че от историята нищо не ми е ясно. Даже утре ще си пусна телевизорът да видя мазната физиономия на медийната проститука Карбовски. Иска ми се да видя края на тази история - ще имаме ли Българския О джей Симсън или няма да имаме?

Чецито се срамувал. не го било срам, че на 35 години кърка като казак, не го е срам , че си вее срамовините по ученички, не го е срам , че се е въргалял из опиканите храсти, не го е срам , че има дете, което е спяло през това време.
Срам го било да потупа момичето, което е спяло до него, че не му било до разговори...сигурно се е страхувал, дане би Яна като махмурлийка да му надене пръстен на копитото.
"Чукай и бегай" би трябвало да е нещо, което се случва когато си на 17, когато се събудиш с дъх на повръщано и до теб спи крокодил. Когато обстановката е "апартамента на пешо, че тяхните са на море".
Когато вече след 20 години се стигне до там, че нямаш елементарна култура да тупнеш момичето, да го качиш на някое такси, то с основание ставаш трън в очите на хората...Интересно ми е дали не го е яд, че е похарчил пари за билети до Турция и за Марковски, а ако беше дал 20 лева за стая , нещата може би щяха да са далеч по-различни.


Не знам убиец ли е Николай, не е ли убиец, но заради една ПРЕСТЪПНА небрежност цял живот ще е заобикалян по улиците. Аз ще съм първата, която би го заобиколила.





Гласувай:
3



1. анонимен - pipinana
29.07.2011 20:26
OBI4AM si EDIN....lipsva mi mnogo
цитирай
2. punkey - OBI4AM si EDIN. . . . lipsva mi mno...
29.07.2011 21:54
анонимен написа:
OBI4AM si EDIN....lipsva mi mnogo


ъ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkey
Категория: Тя и той
Прочетен: 123213
Постинги: 22
Коментари: 78
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031